Wednesday 14 October 2015

Scrap och tings månadsutmaning 15 september - 14 oktober



Jag trodde aldrig att jag skulle få ihop något till den här utmaningen hos Scrap och ting och var på väg att ge upp några gånger. Jag hade bestämt vilka stämplar som jag ville använda men fick liksom inte ihop dem med någon rad på bingobrickan. Och inte heller färgerna - orange, brunt, grått och vitt?! Men skam den som ger sig!



Jag hittade på ett pappersblock längst ned i mina gömmor (aldrig använt) som skulle passa färgmässigt. Och till slut fick jag ihop en rad med glitter (embossingpulvret), spets och ränder(mönsterpappret i olika lager) tillsammans med ett Halloweentema!! Inte illa! Men jag behövde ju någon kul text också som syr ihop temat med ett kärlekspar, lite sött så där, och Halloween. Det tog ett tag det också men till slut så kom det - together forever! Jag är riktigt stolt över att jag fick ihop det! Jag gillar verkligen utmaningar! Det är så himla roligt att utmana sig själv till att både göra någonting man inte brukar och att använda saker man heller normalt inte använder! Det här var en riktigt, riktigt rolig utmaning!




 

MATERIAL:
STÄMPLAR:


Dracula och skelettjej - okänt märke
Studio G - alfabetsstämplar
BLÄCK:
StazOn - Jet black
EMBOSS - embossing ink
Judi-Kins Sternenstaub - Schwarze Diamanten, Weisse Diamanten
PAPPER:
Prima marketing - Songbird Collection


No comments:

Post a Comment

Write something! I'd love to hear from you!